Monday 4 February 2013

kenapa tetiba nak ada blog ni?

pergh! aku ada blog la. tak pernah aku terfikir nak ada blog ni.
best ke bolg ni??
sebenarnya laa en, dah lama jugak laa aku tertanya-tanya. apasal laa budakbudak ni rajin sangat nak ada blog. tak rasa rugi masa ke. baik laa pergi lepak je ngan kawankawan. main game ke futsal ke tengok bola ke. kalau dah bosan sangat pun, baik laa pergi tidur. buang masa je laa ada blog ni. nak update lagi. pelik betul aku.

haa, mesti korang tertanya-tanya enn. 'brader ni kutukkutuk orang, tetiba dia buat jugak blog. gila agaknya.' ahaha! korang pernah dengar jawapan macam ni tak? 'tak kenal maka tak cinta'.

pergh, karat plak mamat sorang ni enn. ahaha. tapi tu la hakikatnya. dulu, aku tak kenal pun blog tu apa? apa gunanya blog tu? apa rasa ada blog? siapa nak baca kita type panjangpanjang macam ni? lepas tu, persoalan ni laa yang buat aku rasa 'eh, nak try laa ada blog'.

bila kesepian menyelubungi...
lepas tu kan, sejak dua menjak ni, aku rasa macam sunyi. banyak sangat benda nak cerita. perasaan, kesedihan, keseronokan. tapi nak buat camne enn, muka tak hensem. takde awek laa nak story apaapa. 

apa itu cinta??

hah, cerita pasal awek ni. aku ada benda yang seronok laa untuk dikongsi. dulu kan, alaaa!! ada orang nak main fogging pulak. lain kali laa aku sambung cerita. sekian laa untuk 1st post..


..BraderJepp..

2 comments:

  1. selamat datang ke dunia blog, ex Mentor :D
    keep up writing great stuffs !

    ReplyDelete
  2. Slm hai slmt dtg ke dunia blogging jgk. Hihi nape citer x abes. Nk bc psl awek tu ...
    Sy dh follw blog awk. Jom follow blog sy pulak nk. Tq!

    http://miszwati88.blogspot.com/2013/11/kenapa-nk-blogging-tiba2-ni.html

    ReplyDelete